REJESTRACJA ONLINE

StartREJESTRACJA ONLINE
Rozwiń

A. Prosimy, aby przed założeniem konta kandydata przygotować plik ze swoim zdjęciem:

  • Wymagania odnośnie zdjęcia – pionowe, format JPG, minimalna rozdzielczość 300 dpi, rozmiar 236×295 px , rozmiar najwyżej 0.5 MB.

B. Przed przystąpieniem do wypełniania formularza rekrutacyjnego online należy:

  • sprawdzić jakie informacje i dokumenty są niezbędne podczas rekrutacji na studia w GUMed,
  • sprawdzić obowiązujące terminy związane z rekrutacją na poszczególne kierunki studiów (terminy te są różne i zależą m.in. od: typu matury, wybranego trybu i stopnia studiów).

C. Wszyscy kandydaci proszeni są o sprawdzanie na bieżąco informacji znajdujących się w zakładce Komunikaty.

Wszystkie w/w szczegółowe informacje dostępne są na stronach WWW rekrutacji, w dziale informacji: Kierunki studiów > Instrukcje dla kandydatów.


PRAKTYCZNE UWAGI NA TEMAT REJESTRACJI ONLINE:

Cały proces rekrutacji kandydatów na studia w GUMed przebiega w kilku etapach:

Szczegółowe informacje dostępne są poniżej.


ETAP I: Załóż online KONTO KANDYDATA na studia w GUMed
i dodaj w systemie rekrutacji online plik ze swoim ZDJĘCIEM.

  1. Wejdź na stronę WWW: SYSTEM REKRUTACJI ONLINE

  2. Kliknij na niebieski link .

  3. Wypełnij niezbędne pola formularza, które widać będzie na ekranie komputera.

  4. Zwróć szczególną uwagę (podczas zakładania konta kandydata) aby BEZBŁĘDNIE podać swój prywatny adres poczty elektronicznej (adres e-mail). Dzięki temu będziemy mogli sprawnie informować Ciebie o postępie rekrutacji na GUMed.

  5. Koniecznie zapamiętaj wybrany przez siebie login oraz hasło.

  6. Dodaj do systemu rekrutacji online plik ze swoim zdjęciem.
    Wymagania odnośnie zdjęcia: pionowe, format JPG, minimalna rozdzielczość 300 dpi, rozmiar 236×295 px, rozmiar najwyżej 0.5 MB.

  7. Zaloguj się na swoje prywatne konto poczty, którego adres podałeś podczas zakładania konta kandydata.
    Przeczytaj list z Uczelnianego Centrum Rekrutacji i koniecznie kliknij w liście na link potwierdzający prawidłowe brzmienie Twojego prywatnego adresu e-mail.


ETAP II: Złóż FORMULARZ REJESTRACYJNY na wybrane studia (w odpowiednim terminie)
oraz WPŁAĆ tzw. OPŁATĘ REKRUTACYJNĄ.

Będąc zalogowanym na stronie WWW: SYSTEM REKRUTACJI ONLINE kliknij w niebieski link .

  1. Krok 1: wybierz tryb studiów oraz stopień studiów a potem kliknij w klawisz .

  2. Krok 2: wybierz kierunek studiów.

  3. Krok 3: wybierz swój stosunek do innych uczelni publicznych.

  4. Krok 4: wybierz rodzaj świadectwa maturalnego i dyplomu (jeśli dyplom jest niezbędny na wybranych studiach)
    oraz jeśli jest właśnie odpowiedni termin, to:

  5. Krok 5: wypełnij formularz rejestracyjny odpowiedni dla wybranych studiów.

  6. Krok 6: sprawdź wprowadzone dane i zapisz formularz rejestracyjny w bazie.

    UWAGA:
    Należy bardzo uważnie wypełniać pola formularza, a następnie (Krok 6) sprawdzić poprawność wprowadzonych danych. Jeśli jakieś informacje wprowadzone do formularza wymagają modyfikacji, to należy kliknąć na widoczny na dole ekranu klawisz .
    Jeśli komplet danych będzie prawidłowy, to należy wybrać widoczny na dole ekranu klawisz .

  7. Krok 7: wpłać tzw. opłatę rekrutacyjną na konto bankowe wskazane w formularzu rejestracyjnym.

    UWAGI:
    • Po zapisaniu w systemie rekrutacji online formularza rejestracyjnego na jakieś studia kandydat ma możliwość samodzielnego wprowadzenia w nim poprawek, TYLKO do momentu wpłynięcia na konto bankowe wskazane w formularzu opłaty rekrutacyjnej związanej z tym formularzem.

    • Po wpłynięciu w/w opłaty rekrutacyjnej na odpowiednie konto bankowe Twój formularz rejestracyjny w naszym systemie rekrutacji online zmieni swój status ze “złożonego” na “opłacony”.

    UWAGA, UWAGA, UWAGA: Jeśli założyłeś w bieżącym roku konto kandydata w systemie rekrutacji online w GUMed, to będziesz mógł (korzystając ze swojego loginu i hasła podanych przez Ciebie podczas zakładania konta kandydata) zalogować się na stronie WWW: SYSTEM REKRUTACJI ONLINE i:

    • złożyć formularze rejestracyjne na inne/następne kierunki studiów w GUMed,
    • sprawdzić online czy tzw. opłata rekrutacyjna wpłynęła już na odpowiednie konto bankowe GUMed,
    • wpisać online swoje oceny uzyskane na świadectwie maturalnym bądź egzaminie wstępnym,
    • sprawdzić online czy wysłane przez Ciebie dokumenty dotarły już do Uczelnianego Centrum Rekrutacji GUMed,
    • sprawdzić bieżące komunikaty adresowane do kandydatów na poszczególne kierunki studiów w GUMed.


ETAP III: Uzupełnij swoje oceny uzyskane na świadectwie maturalnym bądź egzaminie wstępnym w FORMULARZU REJESTRACYJNYM online.

  1. Na tym etapie musisz zalogować się na stronie WWW: SYSTEM REKRUTACJI ONLINE i wpisać swoje oceny uzyskane na świadectwie maturalnym bądź egzaminie wstępnym (jeśli jest on wymagany na wybranych przez Ciebie studiach).

    UWAGA:
    Swoje oceny będziesz mógł dodać do złożonego wcześniej formularza rejestracyjnego – ZGODNIE Z TERMINAMI podanymi w instrukcjach dla kandydatów na studia, dostępnymi w dziale informacji: Kierunki studiów > Instrukcje dla kandydatów.

  2. Aby wpisać swoje oceny maturalne:
    a. zaloguj się do SYSTEMU REKRUTACJI ONLINE,
    b. następnie kliknij w niebieską nazwę formularza rejestracyjnego “FR/../.....”,
    c. potem kliknij w link “Oceny”,
    d. i wybierz link “Wpisz oceny”,
    e. po wpisaniu ocen – “Zatwierdź”.

  3. Jeśli złożyłeś formularze rejestracyjne na kilka różnych kierunków studiów w GUMed, to w każdym z nich musisz uzupełnić informacje o uzyskanych ocenach (kolejne czynności opisano powyżej, w punkcie nr 2).


ETAP IV: Jeśli zobaczysz swoje dane na liście rankingowej wśród kandydatów zakwalifikowanych na studia w naszej uczelni, to wypełnij w systemie rekrutacji PODANIE ONLINE o przyjęcie na studia, pobierz OŚWIADCZENIE o kontynuowaniu lub ukończeniu studiów na innych kierunkach studiów stacjonarnych w uczelni publicznej i dwa egzemplarze UMOWY oraz przygotuj inne dokumenty wymienione w informacjach widocznych na stronie WWW z aktualną listą rankingową.

  1. Na tym etapie musisz zalogować się do SYSTEMU REKRUTACJI ONLINE

  2. Wypełnij wymagane pola PODANIA ONLINE dla wybranych studiów,
    a. sprawdź wprowadzone dane i zapisz wypełnione PODANIE ONLINE w bazie,
    b. wydrukuj i podpisz podanie.

  3. Wejdź w zakładkę “Dokumenty”.

  4. Kliknij w klawisz “Pobierz oświadczenie”,
    a. na ekranie pojawi się plik pdf z treścią oświadczenia,
    b. wydrukuj oświadczenie i uzupełnij ręcznie niezbędne informacje,
    c. podpisz oświadczenie.

  5. Następnie w zakładce “Dokumenty” kliknij w klawisz “Pobierz umowę”,
    a. na ekranie pojawi się plik z treścią umowy,
    b. w/w plik musisz wydrukować w dwóch egzemplarzach,
    c. podpisz oba egzemplarze umowy.


ETAP V: DOSTARCZ do Uczelnianego Centrum Rekrutacji GUMed w odpowiednim terminie wydrukowane i podpisane: PODANIE, OŚWIADCZENIE, dwa egzemplarze UMOWY wraz z kompletem wymaganych dokumentów wymienionych w informacjach widocznych na stronie WWW z aktualną listą rankingową.


KILKA PRAKTYCZNYCH RAD NA KONIEC.

  1. Wszelkie pytania dotyczące: zasad rekrutacji, kosztów, terminów, potrzebnych dokumentów, itp. należy kierować do Uczelnianego Centrum Rekrutacji GUMed telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: rekrutacja@gumed.edu.pl

  2. W razie wątpliwości warto też zaglądnąć na stronę WWW Najczęstsze pytania.

  3. Ewentualne “PROBLEMY TECHNICZNO-KOMPUTEROWE” z rejestracją za pośrednictwem systemu rekrutacji online można zgłaszać na adres: rekrutacja-pomoc@gumed.edu.pl


Data aktualizacji: 17.02.2017 r., godz. 13:20

Jak dojechać?

Zobacz kampus