Zasady rejestracji kandydatów na studia

StartZasady rejestracji kandydat...
Rozwiń
  1. Rekrutacja kandydatów na studia w GUMed odbywa się za pośrednictwem Internetu.

  2. Terminy w jakich odbywa się rejestracja online kandydatów na poszczególne kierunki studiów oferowanych przez naszą Uczelnię są opublikowane w instrukcjach na stronach WWW rekrutacji, w dziale informacji: Kierunki studiów > Instrukcje dla kandydatów.

    Obowiązujące terminy rekrutacji 2016 będzie można sprawdzić także w wyszukiwarce, w SYSTEMIE REKRUTACJI ONLINE na stronie: Sprawdź termin rekrutacji.

  3. Ewentualne wątpliwości dotyczące: zasad rekrutacji, kosztów, terminów, niezbędnych dokumentów, itp. należy wyjaśnić kontaktując się z Uczelnianym Centrum Rekrutacji GUMed – telefonicznie, osobiście lub na adres e-mail: rekrutacja@gumed.edu.pl.

  4. Rejestracji online można dokonać z dowolnego komputera z dostępem do Internetu.

  5. Szczegółowy opis przebiegu kolejnych etapów rekrutacji online jest dostępny na stronie WWW: REJESTRACJA ONLINE.

  6. TYLKO w przypadku “PROBLEMÓW TECHNICZNO-KOMPUTEROWYCH” z rejestracją online na studia w GUMed należy wysłać list na adres: rekrutacja-pomoc@gumed.edu.pl,
    z informacją na czym polega problem:
    • w liście prosimy koniecznie podać swoje: imię, nazwisko oraz PESEL.
    • dobrze jest także napisać z jakiej przeglądarki internetowej Państwo korzystają,
    • w razie pilnego problemu TECHNICZNEGO warto podać także swój numeru telefonu (np. tel. komórkowego), co może znacznie przyspieszyć kontakt z naszej strony i… rozwiązanie problemu :-)


Data aktualizacji: 17.02.2017 r., godz. 13:30

Jak dojechać?

Zobacz kampus