Informujemy, że zgodnie z warunkami i trybem postępowania rekrutacyjnego w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym na studia na rok akademicki 2024/2025 WARUNKIEM ZŁOŻENIA ODWOŁANIA jest posiadanie DECYZJI Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej GUMed (wystawionej po ogłoszeniu listy przyjętych na dany kierunek studiów w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym).
Składanie odwołań będzie możliwe od momentu wydania pierwszych decyzji o nieprzyjęciu, na początku września.
Odwołania kierowane do Rektora GUMed prosimy przesyłać w formie skanu na e-mail: rekrutacja@gumed.edu.pl lub pocztą na adres:
Dział Rekrutacji – WKR
al. Zwycięstwa 41-42
80-210 Gdańsk
Rozmowy z interesantami posiadającymi decyzje WKR prowadzone będą we wtorki, w godzinach 11:00-14:00:
Data aktualizacji: 13.08.2024 r., godz. 12:20