REKRUTACJA – ODWOŁANIA

StartREKRUTACJA – ODWOŁANIA

Odwołania od decyzji WKR Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Informujemy, że zgodnie z warunkami i trybem postępowania rekrutacyjnego w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym na studia na rok akademicki 2024/2025 WARUNKIEM ZŁOŻENIA ODWOŁANIA jest posiadanie DECYZJI Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej GUMed (wystawionej po ogłoszeniu listy przyjętych na dany kierunek studiów w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym).

Składanie odwołań będzie możliwe od momentu wydania pierwszych decyzji o nieprzyjęciu, na początku września.

Odwołania kierowane do Rektora GUMed prosimy przesyłać w formie skanu na e-mail: rekrutacja@gumed.edu.pl lub pocztą na adres:

Dział Rekrutacji – WKR
al. Zwycięstwa 41-42
80-210 Gdańsk

Rozmowy z interesantami posiadającymi decyzje WKR prowadzone będą we wtorki, w godzinach 11:00-14:00:

  • telefonicznie pod numerem telefonu 58 349 1395,
  • osobiście w pokoju 106 (parter, budynek AGN) – Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna, al. Zwycięstwa 41-42, 80-210 Gdańsk.

Data aktualizacji: 13.08.2024 r., godz. 12:20