Opłata rekrutacyjna

StartOpłata rekrutacyjna
Rozwiń

Wysokości opłat za postępowanie związane z przyjęciem na studia obowiązujące w roku akademickim 2017/2018:

  • 150 złotych dla osób ubiegających się o przyjęcie na kierunki studiów, na które postępowanie kwalifikacyjne obejmuje sprawdziany uzdolnień artystycznych oraz sprawdziany predyspozycji architektonicznych – techniki dentystyczne, studia I stopnia
  • 100 złotych dla osób ubiegających się o przyjęcie na kierunki studiów, na które postępowanie kwalifikacyjne obejmuje sprawdziany sprawności fizycznej – fizjoterapia, studia jednolite magisterskie oraz ratownictwo medyczne, studia I stopnia
  • 85 złotych dla osób ubiegających się o przyjęcie na pozostałe kierunki studiów


Informacje dotyczące wnoszenia opłat rekrutacyjnych

  • Opłatę rekrutacyjną należy wpłacić na konto bankowe wskazane w formularzu rejestracyjnym.

  • Dla każdego formularza zostanie nadany osobny, indywidualny numer konta bankowego.

  • Jeżeli kandydat złożył kilka formularzy na różne kierunki studiów w GUMed powinien wnieść opłatę za każdy z nich.

  • W zleceniu przelewu jako tytuł wpłaty należy podać: numer formularza, którego dotyczy wpłata oraz swoje nazwisko i imię.

  • Odbiorca przelewu: Gdański Uniwersytet Medyczny, 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a

  • Prosimy o dokonanie opłaty rekrutacyjnej odpowiednio wcześniej, z uwagi na czas potrzebny na realizację przelewu. Potwierdzeniem wpłynięcia opłaty rekrutacyjnej jest zmiana statusu formularza ze “złożonego” na “opłacony”.

  • Jeżeli pomimo dokonania opłaty rekrutacyjnej status formularza nie zmienił się na „opłacony”, a czas rejestracji na dany kierunek dobiega końca należy dostarczyć do Uczelnianego Centrum Rekrutacji dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnej – osobiście lub mailem na adres rekrutacja@gumed.edu.pl.

INSTRUKCJA ZWROTU OPŁATY REKRUTACYJNEJ

  1. Wyłacznie osoby zarejestrowane w systemie rejestracji online GUMed jako kandydaci na studia mogą wnioskować o zwrot opłaty rekrutacyjnej (niezależnie od tego, kto dokonał wpłaty).

  2. Zwrot opłaty rekrutacyjnej przysługuje kandydatowi w przypadku opłaty nieprzypisanej do żadnego formularza, tj. wolnych środków.
    • Wolne środki mogą być wynikiem dokonanej nadpłaty i/lub potwierdzenia wpłynięcia opłaty po zamknięciu okresu składania aplikacji.
  3. Kandydatom nie przysługuje zwrot opłaty rekrutacyjnej, jeśli:
    • rezygnują z aplikowania na wybrany kierunek/specjalność;
    • nie przystąpią do egzaminu wstępnego organizowanego w GUMed;
    • nie zostaną zakwalifikowani na wybrany kierunek/specjalność studiów;
    • nie spełnią warunków rekrutacji.

TRYB ZWROTU OPŁAT REKRUTACYJNYCH

  1. W celu uzyskania zwrotu opłaty rekrutacyjnej należy złożyć pisemne podanie o zwrot opłaty do Uczelnianego Centrum Rekrutacji, na poniższym formularzu.
    Podanie o zwrot opłaty rekrutacyjnej – wzór formularza (304 KB)
  2. Podania można składać bezpośrednio w UCR lub przesłać na adres Centrum do końca września b.r. (liczy się data dostarczenia dokumentów do UCR, a nie data stempla pocztowego)
  3. W przypadku, gdy na koncie rekrutacyjnym kandydata, brak jest potwierdzenia wniesienia opłaty, do podania należy dołączyć dowód wpłaty.
  4. Podania niekompletne lub/i niepodpisane przez kandydata, nie będą rozpatrywane.
  5. Po pozytywnym rozpatrzeniu podania, Uczelnia dokona przelewu na konto wskazane w podaniu kandydata.

Data aktualizacji: 07.04.2017 r., godz. 09:20

Jak dojechać?

Zobacz kampus