Wysokości opłat za postępowanie związane z przyjęciem na studia obowiązujące w roku akademickim 2020/2021 określa:
Zarządzenie Rektora Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego z dnia 28 maja 2020 r. w sprawie wysokości opłat za przeprowadzenie rekrutacji w roku akademickim 2020/2021 (116 KB)
Wysokość opłat za przeprowadzenie rekrutacji na studia w roku akademickim 2020/2021 wynosi 85 złotych dla osób ubiegających się o przyjęcie na studia na wszystkie kierunki studiów.
Zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej są laureaci oraz finaliści ogólnopolskich olimpiad stopnia centralnego oraz
olimpiad międzynarodowych.
Informacje dotyczące wnoszenia opłat rekrutacyjnych
- Opłatę rekrutacyjną należy wpłacić na konto bankowe wskazane w formularzu rejestracyjnym.
- Dla każdego formularza zostanie nadany osobny, indywidualny numer konta bankowego.
- Jeżeli kandydat złożył kilka formularzy na różne kierunki studiów w GUMed powinien wnieść opłatę za każdy z nich.
- W zleceniu przelewu jako tytuł wpłaty należy podać: numer formularza, którego dotyczy wpłata oraz swoje nazwisko i imię.
- Odbiorca przelewu: Gdański Uniwersytet Medyczny, 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
- Prosimy o dokonanie opłaty rekrutacyjnej odpowiednio wcześniej, z uwagi na czas potrzebny na realizację przelewu.
Potwierdzeniem wpłynięcia opłaty rekrutacyjnej jest zmiana statusu formularza ze “złożonego” na “opłacony”.
- Jeżeli pomimo dokonania opłaty rekrutacyjnej status formularza nie zmienił się na „opłacony”, a czas rejestracji na dany kierunek dobiega końca należy dostarczyć do Działu Rekrutacji dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnej – osobiście lub mailem na adres rekrutacja@gumed.edu.pl.
INSTRUKCJA ZWROTU OPŁATY REKRUTACYJNEJ
Wyłącznie osoby zarejestrowane w systemie rejestracji online GUMed jako kandydaci na studia mogą wnioskować o zwrot opłaty rekrutacyjnej (niezależnie od tego, kto dokonał wpłaty).
Zwrot opłaty rekrutacyjnej przysługuje kandydatowi w przypadku:
opłaty nieprzypisanej do żadnego formularza, tj. wolnych środków.
Wolne środki mogą być wynikiem dokonanej nadpłaty i/lub potwierdzenia wpłynięcia opłaty po zamknięciu okresu składania aplikacji.
Kandydat zrezygnował w formie pisemnej z rekrutacji przed upływem terminu rejestracji -zamknięciem ERK na daną formę lub kierunek studiów w danym trybie rekrutacji
Opłata została wniesiona przed wprowadzeniem ocen, które są zbyt niskie by można ubiegać się o przyjęcie na dany kierunek studiów.
Kierunek nie został uruchomiony- zwrot bezterminowy
Kandydatom
nie przysługuje zwrot opłaty rekrutacyjnej, jeśli:
rezygnują z aplikowania na wybrany kierunek/specjalność; nie przystąpią do egzaminu wstępnego organizowanego w GUMed; nie zostaną zakwalifikowani na wybrany kierunek/specjalność studiów; nie spełnią warunków rekrutacji.
TRYB ZWROTU OPŁAT REKRUTACYJNYCH
W celu uzyskania zwrotu opłaty rekrutacyjnej należy złożyć pisemne podanie o zwrot opłaty do Działu Rekrutacji, na poniższym formularzu, bądź przesłać skan wypełnionego podania na: rekrutacja@gumed.edu.pl
Podanie o zwrot opłaty rekrutacyjnej - wzór formularza (810 KB)
złożony w terminie do 30 dni od zamknięcia ERK, na rachunek bankowy wskazany we wniosku. (liczy się data dostarczenia dokumentów do DR, a nie data stempla pocztowego)
W przypadku, gdy na koncie rekrutacyjnym kandydata, brak jest potwierdzenia wniesienia opłaty, do podania należy dołączyć dowód wpłaty.
Podania niekompletne lub/i niepodpisane przez kandydata, nie będą rozpatrywane.
Po pozytywnym rozpatrzeniu podania, Uczelnia dokona przelewu na konto wskazane w podaniu kandydata.
Termin realizacji zwrotu – do 30 dni kalendarzowych.
Data aktualizacji: 19.08.2020 r., godz. 08:30