Rejestracja

Rejestracja kandydatów w procesie rekrutacji na Uczelnię odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną poprzez system ERK (otwarcie najpóźniej 30.06.2024)

Na etapie rejestracji na studia wymagane jest wniesienie opłaty rekrutacyjnej, nie później niż w ostatnim dniu rejestracji kandydatów, na indywidualny rachunek bankowy o numerze wskazanym na jego koncie ERK, oraz dołączenie w systemie rekrutacji on-line skanów dokumentów (w formie plików pdf) w zakładce ZAŁĄCZNIKI. Kandydaci na studia I stopnia i jednolite magisterskie:

  1. Uwierzytelnionego świadectwa dojrzałości, (jeżeli świadectwo dojrzałości nie zawiera tych informacji to również uwierzytelnionego transkryptu ocen uzyskanych na egzaminie dojrzałości) wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski
  2. Wyników dodatkowych egzaminów z kraju wydania świadectwa (jeżeli w państwie w którym świadectwo zostało wydane do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe na kierunku tożsamym do kierunku na który kandydat aplikuje wymagane są wyniki dodatkowego egzaminu państwowego) wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski
  3. Potwierdzenie, że posiadane świadectwo maturalne uprawnia do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe do każdego typu szkół wyższych w państwie w którym zostało wydane – jeżeli nie ma takiej adnotacji na świadectwie
  4. Wyników dodatkowych egzaminów z kraju wydania świadectwa (jeżeli w państwie w którym świadectwo zostało wydane do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe na kierunku tożsamym do kierunku na który kandydat aplikuje wymagane są wyniki dodatkowego egzaminu państwowego) wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski
  5. Potwierdzenia znajomości języka polskiego na poziomie co najmniej B2 (*alternatywa egzamin w GUMed)
  6. Kandydaci ubiegający się o 20 dodatkowych punktów na kierunek fizjoterapia: zaświadczenie o ukończeniu szkolenia ratowników wodnych/zaświadczenie o ukończeniu szkolenia instruktorów/zaświadczenie o uzyskaniu stopnia ratownika WOPR



Kandydaci na studia II stopnia:

  1. Uwierzytelnionego oryginału dyplomu ukończenia studiów I stopnia lub jego oryginalnego odpisu;
  2. Oryginału zaświadczenia zawierającego potwierdzone dane o średniej ocen z egzaminów w trakcie studiów, ocenie z egzaminu dyplomowego i pracy dyplomowej, aktywności o charakterze naukowym


Kontakt dla cudzoziemców chcących podjąć studia w języku polskim na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym

Dział Rekrutacji GUMed :
mail: rekrutacja@gumed.edu.pl
tel.: 58 349 13 97
al. Zwycięstwa 41-42, 80-210 Gdańsk


Do pobrania:
Zaświadczenie dla celów rekrutacyjnych na studia II stopnia 2024/2025 (201 KB)