Dokumenty studia II stopnia - kierunek: pielęgniarstwo, położnictwo, zdr...

StartKOMUNIKATYKOMUNIKATYDokumenty studia II stopnia...

Dokumenty studia II stopnia - kierunek: pielęgniarstwo, położnictwo, zdrowie publiczne, zdrowie środowiskowe

2.07.2018

Informacje dla Kandydatów na studia II stopnia w roku akademickim 2018/2019, kierunek: pielęgniarstwo, położnictwo, zdrowie publiczne, zdrowie środowiskowe, dotyczące wpisywania ocen i załączania skanów dokumentów w bazie rekrutacji on-line

Jeśli jesteś Kandydatem, który ukończył studia I stopnia na innej Uczelni, niż GUMed:

1. Wpisz oceny do systemu rekrutacji on-line (zakładka OCENY):
- średnią ocen ze studiów,
- ocenę z egzaminu licencjackiego,
- ocenę z pracy licencjackiej (jeśli dotyczy Kandydata),
- punkty za działalność naukową zostaną wpisane przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną.

2. Z zakładki „Załączniki” w bazie rekrutacji on-line pobierz i wydrukuj dokument „zaświadczenie o ocenach”, który wypełnia i podpisuje Dziekanat Twojej Uczelni
Zaświadczenie o ocenach - rekrutacja na studia II stopnia (106 KB).

3. Korzystając z przycisku “Dodaj” widocznego w zakładce „Załączniki” w bazie rekrutacji on-line, dodaj skan wypełnionego i podpisanego zaświadczenia w formacie PDF.


Aby udokumentować swoją dotychczasową działalność naukową dla celów rekrutacyjnych:
1. Z zakładki „Załączniki” w bazie rekrutacji on-line pobierz i wydrukuj zaświadczenie o działalności w kołach naukowych, które podpisuje opiekun koła naukowego, Dziekan lub Prodziekan ds. Studenckich – Zaświadczenie o działalności w kołach naukowych - rekrutacja na studia II stopnia (74,4 KB).

2. Z zakładki „Załączniki” w bazie rekrutacji on-line pobierz i wydrukuj oświadczenie Kandydata o charakterze naukowym – wypełnia i podpisuje Kandydat – Oświadczenie Kandydata o działalności naukowej - rekrutacja na studia II stopnia (149 KB).

3. Korzystając z przycisku “Dodaj” widocznego w zakładce „Załączniki” w bazie rekrutacji on-line, dodaj skany w/w wypełnionych i podpisanych dokumentów w formacie PDF.

4. Korzystając z w/w przycisku możesz dodać również pozostałe dokumenty powiązane z działalnością naukową (publikacje, aktywny udział w konferencjach), o których szczegółowe informacje znajdziesz na stronie https://rekrutacja.gumed.edu.pl/ oraz w regulaminie rekrutacji.

Wpisanie ocen i załączenie skanów przez kandydata w wyznaczonym terminie jest zgodnie z paragrafami Rozdziału III – Tytuły III i VI Uchwały Senatu warunkiem niezbędnym do umieszczenia kandydata na liście rankingowej zgodnie z którą nastąpi kwalifikacja na studia.
Nieprzekraczalny termin wpisywania ocen i załączania skanów dokumentów w systemie rekrutacji on-line: 04.06 – 20.07.2018 r.


Jeśli jesteś absolwentem studiów I stopnia na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym:

1. Wpisz oceny do systemu rekrutacji on-line (zakładka OCENY):
- średnią ocen ze studiów,
- ocenę z egzaminu licencjackiego,
- ocenę z pracy licencjackiej (jeśli dotyczy Kandydata),
- punkty za działalność naukową zostaną wpisane przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną.

2. Udaj się do Dziekanatu WNoZ z prośbą o wystawienie zaświadczenia o ocenach,

3. Korzystając z przycisku “Dodaj” widocznego w zakładce „Załączniki” w bazie rekrutacji on-line, dodaj skan wypełnionego i podpisanego zaświadczenia w formacie PDF.


Aby udokumentować swoją dotychczasową działalność naukową dla celów rekrutacyjnych:
1. Z zakładki „Załączniki” w bazie rekrutacji on-line pobierz i wydrukuj zaświadczenie o działalności w kołach naukowych, który podpisuje opiekun koła naukowego, Dziekan lub Prodziekan ds. Studenckich GUMed – Zaświadczenie o działalności w kołach naukowych - rekrutacja na studia II stopnia (74,4 KB).

2. Z zakładki „Załączniki” w bazie rekrutacji on-line pobierz i wydrukuj oświadczenie Kandydata o charakterze naukowym – wypełnia i podpisuje Kandydat – Oświadczenie Kandydata o działalności naukowej - rekrutacja na studia II stopnia (149 KB).

3. Korzystając z przycisku “Dodaj” widocznego w zakładce „Załączniki” w bazie rekrutacji on-line, dodaj skany w/w wypełnionych i podpisanych dokumentów w formacie PDF.

4. Korzystając z w/w przycisku możesz dodać również pozostałe dokumenty powiązane z działalnością naukową (publikacje, aktywny udział w konferencjach), o których szczegółowe informacje znajdziesz na stronie https://rekrutacja.gumed.edu.pl/ oraz w regulaminie rekrutacji.

Wpisanie ocen i załączenie skanów przez kandydata w wyznaczonym terminie jest zgodnie z paragrafami Rozdziału III – Tytuły III i VI Uchwały Senatu warunkiem niezbędnym do umieszczenia kandydata na liście rankingowej zgodnie z którą nastąpi kwalifikacja na studia.
Nieprzekraczalny termin wpisywania ocen i załączania skanów dokumentów w systemie rekrutacji on-line: 04.06 – 20.07.2018 r.

Życzymy powodzenia w dalszym procesie rekrutacji!
Dział Rekrutacji GUMed