Jak uzyskać dostęp do systemów internetowych GUMed?

StartKOMUNIKATYKOMUNIKATYJak uzyskać dostęp do syste...

Jak uzyskać dostęp do systemów internetowych GUMed?

13.09.2023

Uzyskanie dostępu do systemów internetowych GUMed: konta poczty w GUMed, EXTRANETU, eDziekanatu dla nowych studentów rocznika 2023/2024 będzie możliwe NAJPÓŹNIEJ OD DNIA IMMATRYKULACJI (NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 26.09.2023).

Osoby, które posiadają już dostęp do systemów internetowych GUMed nie muszą zakładać nowych kont. Konta extranetowe takich osób zostaną odpowiednio skonfigurowane.

Jeśli zostałeś NOWYM studentem GUMed i nie korzystałeś jeszcze ze swojego konta poczty w domenie @gumed.edu.pl ani z EXTRANETU GUMed, to musisz postępować zgodnie z poniższą procedurą:


1. Wejdź na stronę Twoje konto studenckie.


2. Wpisz w widoczne na ekranie pola formularza swój numer albumu (czyli indeksu) oraz PESEL lub datę urodzenia, a następnie kliknij klawiszem myszki na klawisz “Dalej”.
Uwaga: numer albumu najpóźniej od dnia immatrykulacji będzie dostępny po zalogowaniu na swoje konto w systemie rekrutacji on-line.

Zdjęcie


3. Jeśli wpisałeś prawidłowe dane, to na ekranie ukaże się Twoje imię i nazwisko. Zaproponuj brzmienie swojego loginu oraz hasło, jakie chciałbyś używać w systemach internetowych GUMed. Pamiętaj, że Twoje konto poczty w GUMed uzyska postać: login@gumed.edu.pl. KONIECZNIE ZAPAMIĘTAJ POWYŻSZE INFORMACJE.

Zdjęcie


4. Przeczytaj podsumowanie informacji o założonych kontach, a następnie kliknij klawiszem myszki w widoczny na stronie link webmail.gumed.edu.pl.

Zdjęcie


5. Wpisz w widoczne na ekranie pola swój login i hasło oraz kliknij na klawisz “Zaloguj mnie”.

Zdjęcie


6. Wybierz język interfejsu poczty.

Zdjęcie


7. Nie później niż w ciągu kilku minut otrzymasz, na swoje konto poczty w domenie @gumed.edu.pl, list z informacjami o zasadach dostępu do systemów informatycznych GUMed. Przeczytaj uważnie wiadomość, a następnie zgodnie z instrukcją kliknij na link aktywujący dostęp do extranetu.

Podkreślamy, że dostęp do systemu extranet będzie możliwy dopiero po poprawnym logowaniu do NOWEGO konta poczty GUMed.

Zdjęcie


8. Twoje konto extranetowe zostało aktywowane. Kliknij klawiszem myszki w widoczny na stronie link Extranet.

Zdjęcie


9. Wpisz w widoczne na ekranie pola swój login i hasło oraz kliknij na klawisz “Zaloguj”.

Zdjęcie


10. Zostałeś zalogowany do extranetu GUMed. :-)

Zdjęcie


11. Odnośniki do stron z logowaniem do poszczególnych systemów są widoczne bezpośrednio na stronie głównej GUMed: www.gumed.edu.pl.

Zdjęcie


12. Należy pamiętać, aby zawsze po zakończeniu pracy z wszelkimi systemami wymagającymi logowania kliknąć na klawisz “wyloguj”.


Różne praktyczne informacje nt. systemów internetowych GUMed znaleźć można na stronie POMOC – najczęstsze pytania.

Dział Infrastruktury IT – HelpDesk IT
Gdański Uniwersytet Medyczny
e-mail: helpdesk@gumed.edu.pl
80-211 Gdańsk, ul. Dębinki 7, budynek nr 1, II piętro, pokój 2.04
tel.: (58) 349 1705

data aktualizacji: 02.05.2022 r.